keskiviikko 14. elokuuta 2013

Etsitään malleja keiju-tarokkeihin!


Huomenta ja keijupölyä!

Olen jo jonkin aikaa suunnitellut keiju-tarokkeja. 78 korttia, minor ja major arcana maat: sauvat, maljat, miekat ja pentaakkelit.

Ensimmäinen on valmis. Yllä näkyvät "maljojen ykkonen", joka on myös "näkijäkeiju".

Tällä hetkellä on kaksi maalausta työpöydällä keskeneräisenä.


"Miekkojen ykkönen"


"Miekkojen kakkonen"

Etsin nyt malleja tarot-keijuihin. Jos olet kiinnostuntu lähetä minulle muutama (ei sumea) valokuva itsestäsi ja omat yhteystietosi s-postiin niinaniskanen@gmail.com

Päivitetty 1.2.2014

Major Arcanassa alkaa olla kivasti täyttä. Minor Arcanaan mahtuu vielä. Tällä hetkellä on pulaa erityisesti mies- puolisista malleista.

9 kommenttia:

  1. Hi Niina! I love your magical fairy world. I love these and the hidden folk too. Your watercolors are lovely. It is not easy to create beautiful images of these beings.
    Hugs
    Erika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you Erika. Im glad you enjoy my watercolor fairyworlds. You are welcome to visit my english blog too http://www.fairychamber.blogspot.com Alles gut -Niina

      Poista
  2. Mua kiinnostais mallin hommat mutta mulla ei oo kuvia.....

    VastaaPoista
  3. Olisipas mukava osallistua moiseen.. Sait mut ainakin hymyilemään. ;) Millaisia kuvia kaipaa? Käykö ihan tavalliset kasvokuvat?

    VastaaPoista
  4. Moikka!

    Aivan ihana ajatus tehdä keijutarotteja :-)
    Voisin osallistuakin muutamalla kuvalla, jos löydän jostakin :-)

    Olen myös innostunut taroteista jo usean vuoden ajan, jos ehdit niin käy vilkaisemassa blogiani. Erityisesti minua puhuttelevat yksisarviset ja olen viehtynyt myös kissatarotteihin. Mutta keijut <3

    Onnea luovaan työhösi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno blogi sinulla. Ryhdyin lukijaksi :) Minullakin on useammat tarokit ja riimuja. Laita toki kuvia tulemaan jos löydät. -Niina

      Poista
  5. Hei Niina,kaipailetko vielä keijumalleja? :)


    Anissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Anissa:)

      Kyllä etsin yhä keiju-malleja. Ota rohkeasti yhteyttä jos kiinnostaa :)

      Poista